Alla inlägg under februari 2009

Av Linda Hägglund - 4 februari 2009 21:57

gu va jag tycker det är tråkigt att måla på små pillriga områden jag vill ha en stor roller på en stor vägg jag....och bara kasta på färg. Har målat ett skåp med små glasrutor på ikväll....att bara tejpa kanterna på dom attans glasrutorna tog sån tid att jag redan hade börjat tappa sugen innan jag öppnat målarburken =/

Så var det de här med att ha små barn....var bara nån månad sedan vi behandlade för små kryp i håret...löss heter de visst...här hemma och nu då??!! Min lilla dotter sitter och skiter och börjar storgrina när hon torkar sig för att de kommer "trådar" som hon utryckte det ur stjärten...har vi tur att det råka kommit hårstrån ut eller är det så illa att vi ska behandla för nå mask?! Ja vi får veta senare hoppas jag för sjuksköterskan har informerat mig att jag ska smyga in om nå timmar när hon sovit ett tag och sära på stjärten o lysa med ficklampa där då ska man kunna se dom. För när det blivit mörkt och varmt så ålar dom sig ner till analöppningen för att lägga lite mera ägg!!! Har ni hört nå så djuriskt äckligt... Fy fan!! =)

Jaja.....ivartfall så har jag fått hängt med Robbie Williams hela natten som var...vi umgicks å hade väldigt trevligt så jävla less när jag vaknade..hade gärna fortsatt den drömmen ett tag till..hahaha

Hare bäst! Linda

Av Linda Hägglund - 3 februari 2009 22:39


Jag som seriöst tänkte börja blogga....började ju bra med några inlägg men de dog ut =)

Gick isäng tidigt ikväll (kl22) för jag är så jävla trött varje morgon men nu ligger jag ju här kvart i elva och tyckte att eftersom jag inte skrivit sen i oktober så kan ju "börja om" igen nu ikväll=)

På torsdag fm ska jag på komvux och träffa en studievägledare(heter de så??) för att diskutera min framtid...eller nåt!!? ;) Nja.....ivartfall vad jag ska börja med för ämne att läsa in!! Bra Linda..jag är mkt stolt över mig själv att jag kommit så här långt att jag har bokat en träff...en början på nå bra hoppas jag...typ att få godkänt i matte A...fan va genant de kändes att skriva det....hahaha!! Jag var inte den som stirrade djupast i studiebäckerna i skolan direkt(skämmes)

En av mina bästa barndomskamrater tog ett ryck förra året...nu ska hon börja polishögskolan på distans i mars...Fan va du är duktig Jenny!!!

Det är kallt som satan ute...blev ingen ridning idag haatar att frysa!! Längtar till våren men det känns nära nu januari är förbi då går det fort. Nä nu ska försöka sova kl ringer tidigt imorgon..... Linda

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards