Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Länge sen..

Av Linda Hägglund - 3 februari 2009 22:39


Jag som seriöst tänkte börja blogga....började ju bra med några inlägg men de dog ut =)

Gick isäng tidigt ikväll (kl22) för jag är så jävla trött varje morgon men nu ligger jag ju här kvart i elva och tyckte att eftersom jag inte skrivit sen i oktober så kan ju "börja om" igen nu ikväll=)

På torsdag fm ska jag på komvux och träffa en studievägledare(heter de så??) för att diskutera min framtid...eller nåt!!? ;) Nja.....ivartfall vad jag ska börja med för ämne att läsa in!! Bra Linda..jag är mkt stolt över mig själv att jag kommit så här långt att jag har bokat en träff...en början på nå bra hoppas jag...typ att få godkänt i matte A...fan va genant de kändes att skriva det....hahaha!! Jag var inte den som stirrade djupast i studiebäckerna i skolan direkt(skämmes)

En av mina bästa barndomskamrater tog ett ryck förra året...nu ska hon börja polishögskolan på distans i mars...Fan va du är duktig Jenny!!!

Det är kallt som satan ute...blev ingen ridning idag haatar att frysa!! Längtar till våren men det känns nära nu januari är förbi då går det fort. Nä nu ska försöka sova kl ringer tidigt imorgon..... Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Hägglund - 19 augusti 2010 11:19

Idag klockan 13 drar de igång igen....skolan!!! Idag börjar sjukvårdskursen. Jag hoppas höstens kurser blir lika roliga och smidiga som vårens var. Siktar ju på att vara klar uska till jul och med det innebär det att jag får upp lönen med flera tusen...

Av Linda Hägglund - 18 augusti 2010 22:09

Imorse hade jag ställt klockan på 6 för att hinna upp till Phantomen och köra innan Thomas skulle åka på jobb. Satt i min egna lilla värld när det blixtra till...hastighetskameran på väg ut till matfors hade tagit mig på bar gärning...jag slog en sna...

Av Linda Hägglund - 17 augusti 2010 22:07


Har vart på fotboll med Michan ikväll dom hade match ute i söråker, dom spelade superbra och vann med 2-1. Michelle började ju bara här i våras och hon tycker verkligen att det är jättekul!! Jag som är totalt noll intresserad  av fotboll tycker ju at...

Av Linda Hägglund - 16 augusti 2010 15:01

Idag kom tjejerna hem och nu är det deras sista sommarlovsvecka för nästa måndag blir det till att börja 2:an för Michelle och Linn  börjar 5:an...åhhh herregud vad tiden går fort det börjar ju bli stora tjejer nu!! Som idag när Linn kom hem o hade k...

Av Linda Hägglund - 27 juli 2010 22:44


Hej...har ju gång på gång testat börja blogga men det har varje gång blitt en gång o sen inge mer, jag gör nu ett ytterligare ett försök =) Den lille krabaten i magen har nu ju flyttat ut sedan 3 månader tillbaka...och han låg kvar 15 dagar mer än ...

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards