Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Nu inleds julmånaden

Av Linda Hägglund - 1 december 2009 12:53

Jaha..så nu är december här, idag är första morgonen jag upplevt det kallt att rasta hunden så vintern kanske är på ingång..bara snön kommer också så får de gärna vara några minus. Julklapparna måste börja inhandlas, pratade med en vän igår som berättade att det var så skönt för nu hade hon slagit in dom sista julklapparna...hon var nu klar för julen!!! Gaaaaa...jag som inte ens har klart för mig exakt vad jag ska köpa!! Jag beställde en julklapp till mig själv igår, då jag tappade min telefon i backen så de pajade för ett par månader sedan och har haft Annas gamla tejpade telefon så var det dags för en ny! Så jag köpte en Sony Ericsson "aijo" hette den så?!   Jaja bra kamera och en sony ericsson var det som jag hade som krav o de var det! Vit är den också..riktigt fin om jag får säga det själv  

Min vän Anna har blitt traderatorsk...titt som tätt har hon "vunnit" auktioner med olika kläder och hon har påstått att de är såå kul..ja tjena har jag tyckt. MEN...nu sitter jag där själv och tycker de är jättekul..idag vann jag en aktion med helt nytt set med body och byxor stl50/56 för 50kronor...mkt snyggt och passar både flicka och pojke. Den lille krabaten i magen har börjat härja ordentligt i magen nu, helt otroligt underbart mysigt!! Vaknade igår natt och kunde fasen inte somna om men lillen var också vaken som tur var så då kunde jag ligga o njuta av dom små kickarna iallafall. Igår kväll tog jag en ridsväng på Phantomen men han var helt snurrig...så jäkla pigg så jag var helt slut efteråt..lillen fick sig en riktig karuselltur där inne kan jag tro!

Min älskade syster har ju släppt nyheten att hon o hennes sambo också ska få utökning i familjen. Jag blev sååå otroligt glad för hennes skull min syster har nämligen sagt ända från barnsben att hon aldrig aldrig ska skaffa barn men nu vid fyllda 33 har hon tänkt om..underbart!! Det kommer attt skilja ca 3 månader på kusinerna..gu va kul   Nu ska jag jobba vidare..hare bra!

 
 
jenny

jenny

8 december 2009 10:23

Kul att du bloggar igen älskade syster, får se hur ofta det blir denna gång ;) Jag länkar till dig från min sida igen =) Stor kram

http://jennylind76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Hägglund - 19 augusti 2010 11:19

Idag klockan 13 drar de igång igen....skolan!!! Idag börjar sjukvårdskursen. Jag hoppas höstens kurser blir lika roliga och smidiga som vårens var. Siktar ju på att vara klar uska till jul och med det innebär det att jag får upp lönen med flera tusen...

Av Linda Hägglund - 18 augusti 2010 22:09

Imorse hade jag ställt klockan på 6 för att hinna upp till Phantomen och köra innan Thomas skulle åka på jobb. Satt i min egna lilla värld när det blixtra till...hastighetskameran på väg ut till matfors hade tagit mig på bar gärning...jag slog en sna...

Av Linda Hägglund - 17 augusti 2010 22:07


Har vart på fotboll med Michan ikväll dom hade match ute i söråker, dom spelade superbra och vann med 2-1. Michelle började ju bara här i våras och hon tycker verkligen att det är jättekul!! Jag som är totalt noll intresserad  av fotboll tycker ju at...

Av Linda Hägglund - 16 augusti 2010 15:01

Idag kom tjejerna hem och nu är det deras sista sommarlovsvecka för nästa måndag blir det till att börja 2:an för Michelle och Linn  börjar 5:an...åhhh herregud vad tiden går fort det börjar ju bli stora tjejer nu!! Som idag när Linn kom hem o hade k...

Av Linda Hägglund - 27 juli 2010 22:44


Hej...har ju gång på gång testat börja blogga men det har varje gång blitt en gång o sen inge mer, jag gör nu ett ytterligare ett försök =) Den lille krabaten i magen har nu ju flyttat ut sedan 3 månader tillbaka...och han låg kvar 15 dagar mer än ...

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards