Alla inlägg under juli 2010

Av Linda Hägglund - 27 juli 2010 22:44

Hej...har ju gång på gång testat börja blogga men det har varje gång blitt en gång o sen inge mer, jag gör nu ett ytterligare ett försök =)

Den lille krabaten i magen har nu ju flyttat ut sedan 3 månader tillbaka...och han låg kvar 15 dagar mer än jag hade hoppats... Han har nu blitt nästan 7 kilo tung och är 64 cm lång =) Det är helt underbart att vara hemma o vara mammaledig och jag njuter varje sekund!!! LIlle Valter har världens skönaste personlighet och jag bara avgudar lillkillen. Och han avgudar mamma kan jag lova...när han kollar på mig så känner jag mig sååå älskad man ser hans kärlek eller dyrkan kanske är ett bättre uttryck M och L är världens bästa storasystrar...dom myser,leker och hjälper till med lill Valte...helt fantastiska våra underbara tjejer!! =) Nästa lördag ska vi ha dop så imorgon kommer prästen på besök, jag känner att vi inte har det riktigt under kontroll, har inte fixat så mkt än har lite panik över allt det.

LIlleman fick sin första vaccination spruta igår, han fick feber och var lite hängig och gnölig men nu på em och ikväll så var han tillbaks i rättan slag igen   Nu blir de dusch och sen film att somna in till     

Lilleman o jag

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards