Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Ledig dag

Av Linda Hägglund - 11 november 2009 16:50

Imorse efter att lämnat Michelle på skolan så tog jag ett par timmar i stallet, fortfarande lerigt i hagarna blir nästan skönt när snön har lagt sig ordentligt och det är fryset i backen. Hann åka till Hanna och hennes o Freddes underbara lilla Lilly som är sååå söt och go. Nu har jag och Michelle varit på ridskolan, hunnit ätit, plockat undan..så nu slappar vi bara...Thomas o Linn är på innebandyträning. Sitter här i soffan o njuter av att känna småsparkarna av lilla knytet i magen..längtar tills dom känns på utsidan ordentligt så T och brudarna får känna. Nu när man varit på ultraljudet och allt var i sin ordning och man fick veta att lillen mådde bra så blir man ju sugen på att börja handla...vet att det är tidigt för det men lite grann kan man väl köpaFlört Men nu börjar jag få mage iallafall vilket känns skönt då alla kommenterat att den uteblivit. Från början kändes det som att man bara tappade midjan fick massa fett på magen och bredare röv...men också schyssta lökar som är spända o hårdaSkrattande Nu har jag börjat få tillbaka LITE midja magen blivit hård istället och lökarna består skönt att börja se gravid ut. Har pratat med min chef om havandeskappenning som man kan ansöka om att få 60 dgr före födsel, hon trodde nog att jag skulle få igenom det så då innebär det att jag inte ens ska jobba 3 månader till...konstig känsla..men skönt!! Och nåt Michelle tyckte lät överlägset var när jag upplyste henne om att nästa sommar är mamma ledig heeela sommaren..bara att hoppas solen är med oss på dagarna.

Nu ska jag hjälpa hjärtat med matteläxan.. Kramar L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Hägglund - 19 augusti 2010 11:19

Idag klockan 13 drar de igång igen....skolan!!! Idag börjar sjukvårdskursen. Jag hoppas höstens kurser blir lika roliga och smidiga som vårens var. Siktar ju på att vara klar uska till jul och med det innebär det att jag får upp lönen med flera tusen...

Av Linda Hägglund - 18 augusti 2010 22:09

Imorse hade jag ställt klockan på 6 för att hinna upp till Phantomen och köra innan Thomas skulle åka på jobb. Satt i min egna lilla värld när det blixtra till...hastighetskameran på väg ut till matfors hade tagit mig på bar gärning...jag slog en sna...

Av Linda Hägglund - 17 augusti 2010 22:07


Har vart på fotboll med Michan ikväll dom hade match ute i söråker, dom spelade superbra och vann med 2-1. Michelle började ju bara här i våras och hon tycker verkligen att det är jättekul!! Jag som är totalt noll intresserad  av fotboll tycker ju at...

Av Linda Hägglund - 16 augusti 2010 15:01

Idag kom tjejerna hem och nu är det deras sista sommarlovsvecka för nästa måndag blir det till att börja 2:an för Michelle och Linn  börjar 5:an...åhhh herregud vad tiden går fort det börjar ju bli stora tjejer nu!! Som idag när Linn kom hem o hade k...

Av Linda Hägglund - 27 juli 2010 22:44


Hej...har ju gång på gång testat börja blogga men det har varje gång blitt en gång o sen inge mer, jag gör nu ett ytterligare ett försök =) Den lille krabaten i magen har nu ju flyttat ut sedan 3 månader tillbaka...och han låg kvar 15 dagar mer än ...

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards