Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Linda Hägglund - 14 oktober 2008 16:13

hallå!

Har varit ute i det enormt fina höstvädret och ridit med Hanna och kusin Teres...mysig tur men Teres fick skavsår i arslet och klagade hela vägen hem på att hon ville kliva av och gå med hästen =) Men hon klarade hela vägen till stallet, lär svida till bra när hon ställer sig i duschen..haha!!

Är bjuden på tjejfest på lördag..ska försöka ställa så man kan gå skulle vara mysigt...singstar vin och en massa tjejsnack!! Imorgon jobbar jag bara halvdag ska på utbildning på komvux på em så dagen går nog fort imorgon...skönt! Nu ska jag förbereda mat... L

Av Linda Hägglund - 14 oktober 2008 16:13

hallå!

Har varit ute i det enormt fina höstvädret och ridit med Hanna och kusin Teres...mysig tur men Teres fick skavsår i arslet och klagade hela vägen hem på att hon ville kliva av och gå med hästen =) Men hon klarade hela vägen till stallet, lär svida till bra när hon ställer sig i duschen..haha!!

Är bjuden på tjejfest på lördag..ska försöka ställa så man kan gå skulle vara mysigt...singstar vin och en massa tjejsnack!! Imorgon jobbar jag bara halvdag ska på utbildning på komvux på em så dagen går nog fort imorgon...skönt! Nu ska jag förbereda mat... L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards