Alla inlägg den 10 november 2009

Av Linda Hägglund - 10 november 2009 19:04

   Idag var jag o Thomas på ultraljud...gu vad häftigtGlad det var åtta år sedan sist och jag hade glömt bort vilken otrolig upplevelse det är. Var lite spänd och nervös innan men allt såg bra ut och den lille sprattlade omkring där inne. Då T inte ville fråga om dom kunde se om det var en flicka eller pojke så får jag finna mig i det..övervägde att fråga ändå men då skulle husfriden inte vara på topp Flört Men jag fortsätter att säga han...och både jag o T fick känslan på ul att det är en liten han. Nu var den lille 18 cm lång och planerad att se dagens ljus 9 april, farligt nära Michelles 8årsdag som är den 7 april men då jag gick över tiden med henne så lär dom nog få varsin dag. Jag har satt upp dom fina ul fotona på kylskåpet och varje gång jag passerar så stannar jag och bara beundrar underverket...nu ska jag fortsätta se på Sunes sommar med mitt andra underverk=)  Kramar L

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards