Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Linda Hägglund - 16 augusti 2010 15:01

Idag kom tjejerna hem och nu är det deras sista sommarlovsvecka för nästa måndag blir det till att börja 2:an för Michelle och Linn  börjar 5:an...åhhh herregud vad tiden går fort det börjar ju bli stora tjejer nu!! Som idag när Linn kom hem o hade köpt ny jacka...jättesnygg...bara det att den har jag kollat på¨på gina tricot och varit sugen på själv... Så jag undrar om de är jag som måste börja med lite mer "mogen"  klädsel eller om det är kidsen som allt för tidigt börjar handla i "vuxen/ungdomsbutiker"?? För jag kan inte minnas att  mamma o jag handlade i samma butiker!!! hahaha...


Jag är förkyld som tusan...har vsa arit det en vecka nu och det vägrar släppa!! Tror lilleman känner av det oxå för han har varit lite smågnölig och bajsat lite grönt vilket min pappas sambo talade om att de kunde tala för förkylning..  

Min vackra Michelle  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards