Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Linda Hägglund - 18 augusti 2010 22:09

Imorse hade jag ställt klockan på 6 för att hinna upp till Phantomen och köra innan Thomas skulle åka på jobb. Satt i min egna lilla värld när det blixtra till...hastighetskameran på väg ut till matfors hade tagit mig på bar gärning...jag slog en snabb titt på mätarn, strax under 100. Hur fort får man köra här då, 70, 90?? fatta vilken trafikdåre...jag har inte ens koll hur fort man får köra!!! Min pappa berättade för mig sen att de är 90 där...hade jag inte kunnat kört 89 då...hade hunnit fram lika bra då och sluppit dessa böter som lär dimpa  ner i postlådan om nå dar...jag vet det för..been there done that!!! Fan fan fan!!


Resten av dagen blev iallafall toppen, flickorna tog en tur inne i birstahuset medans jag och Valter for på Fluggerfärg och fyndade tapeter till sovrummet. Köpte jättesnygga som jag ska som fond bakom sänggaveln för 29 kr rullen som var nedsatt från 629kr rullen...resten av rummet blir det en ljus snygg tapet som var nedsatt till 10 kr rullen. Köpte vit snickerifärg som jag ska måla sänggaveln med den var nedsatt från 600kr till 150kr. Känner mig mkt nöjd med mina fynd!! Tack hanna för tips att åka på fluggers utförsäljning  


Åkte sedan vidare till Jysk där jag köpte garderob till Michelles rum och väl hemma så fick Thomas skruva ihop den. Jag är för dum i knoppen för att klara det, tappar humöret och det slutar med katastrof så bättre Thomas fixar sånt!! Men i vilket fulla fall så är båda tjejernas rum så fina nu...ordning o reda nu gäller det för mig att fixa resten där uppe bara.


Ikväll blev de fotbollsträning med Michelle och vi föräldrar hade föräldrramöte under tiden...nu ska jag krypa ner i sängen och se filmen farsan med älsklingen!!


Tja tja  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej..Linda heter jag o lever med min familj som består av dotter på 8 bonusdotter på 11 sambo och våran gemensamma son som föddes april-10. Är hemma och är mammaledig med lille Valter men validerar samtidigt till uska genom jobbet blir klar till jul.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards